KARTY PSZOK.

Gmina Ozorków wdraża nowy elektroniczny system obsługi Klientów PSZOK ( Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych). System ten opiera się na obsłudze czytników kodów QR, które znajdują się na indywidualnych Kartach Użytkownika PSZOK.

KARTA PSZOK:

  • stanowi podstawę przyjęcia selektywnie zebranych odpadów komunalnych na PSZOK Modlna;
  • wydawana jest na wniosek właściciela nieruchomość, dla której złożona jest aktywna „Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi”;
  • w przypadku nieruchomości wielolokalowych karta wydawana jest na budynek do udostępnienia mieszkańcom przez zarząd wspólnoty;
  • wniosek o wydanie karty można pobrać od 15 marzec 2025 r. poprzez stronę internetową urzędu a od 17 marca 2025 r. bezpośrednio w urzędzie: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarowania Mieniem,
  • odbiór kart w urzędzie: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarowania Mieniem;
  • wydawana będzie w trybie ciągłym;
  • wydawana jest bezpłatnie w ilości 1 karta dla nieruchomości;
  • umożliwi szybką i wygodną weryfikację nieruchomości i przysługujących limitów odebranych odpadów.

! W przypadku awarii systemu,  odpady będą przyjmowane a fakt ten zostanie udokumentowany przez właściciela nieruchomości poprzez złożenie oświadczenia.

! Właściciel nieruchomości zobowiązany jest do nadzorowania korzystania z karty zgodnie z jej przeznaczeniem.

! Informujemy również, że od stycznia tego roku uruchomiona jest waga najazdowa na PSZOK-u, każdy Klient zobligowany jest do zważenia odpadów przed przekazaniem do kontenera lub wyznaczonego miejsca.

Załączniki:
PlikOpisRozmiar
Pobierz plik (Wniosek karta PSZOK.docx)Wniosek karta PSZOK.docx 20 kB
Pobierz plik (Wniosek karta PSZOK.pdf)Wniosek karta PSZOK.pdf 208 kB