KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI OSOBOM
ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Ozorków;
2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Ozorków zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3. monitorowanie działalności Urzędu Gminy Ozorków w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Joanna Bączak
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Ozorków
Urząd Gminy Ozorków, ul. Wigury 14 95-035 Ozorków
tel. 42 277 14 44 wew. 223
e-mail: baczakTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.