KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI OSOBOM

ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

  

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności: 

1.   wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Ozorków;

2.   przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Ozorków zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3.   monitorowanie działalności Urzędu Gminy Ozorków w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt:

Joanna Bączak
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Ozorków

Urząd Gminy Ozorków, ul. Wigury 14 95-035 Ozorków
tel.  42 277 14 44 wew. 223

e-mail: baczakTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.