Szanowni Państwo
W związku z panującą pandemią oraz kolejnymi obostrzeniami w zakresie COVID-19 -rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zaleca się mieszkańcom Gminy Ozorków oraz wszystkim Klientom Urzędu Gminy Ozorków załatwianie spraw w następujących formach:
1. e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. elektronicznie: platforma ePUAP : (/1020062/skrytka)
3. korespondencja tradycyjna:
Urząd Gminy Ozorków
ul. Wigury 14
95-035Ozorków
4. telefonicznie: 42 277 14 44, 277 14 46
Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa – tel.42 42 277 14 46 wew. 120, 127
Referat Infrastruktury i Inwestycji - tel.42 277 14 44 wew. 110
Referat Oświaty, Zdrowia i Spraw Obywatelskich- tel.42 277 14 44 wew. 131 i 105
Referat Finansowy - tel. 42 277 14 44 wew. 106, 121 i 122
Referat Administracji i Gospodarowania Mieniem – tel. 42 277 14 44 wew. 113, 114 i 115

 Wskazane jest aby osobiste stawiennictwo w Urzędzie Gminy następowało po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie lub pocztą e-mail. W przypadku podjęcia przez właściwego pracownika Urzędu Gminy decyzji co do konieczności osobistego załatwiania sprawy w budynku Urzędu Gminy, załatwienie sprawy nastąpi w uzgodnionym terminie i w uzgodniony sposób. Umówiona wizyta powinna odbyć się z zachowaniem wszelkich środków ostrożności i zabezpieczenia osobistego przewidzianego w obecnych uregulowaniach prawnych dotyczących COVID-19 tj.
1) zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki
2) dezynfekcja rąk
3) zachowania dystansu pomiędzy osobami minimum 1,5 m
Jednocześnie informujemy, że kasa w Urzędzie Gminy Ozorków jest czynna dla Klientów, jednak preferujemy dokonywanie wpłat podatków, opłat lokalnych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz wpłat na rachunek bankowy gminy.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy! Prosimy wszystkich naszych Klientów o wyrozumiałość.

Wójt Gminy Ozorków
/-/ Tomasz Komorowski