Od dnia 7.06.2021r. Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Ozorkowie wznawia bezpośrednią obsługę klientów z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Ozorkowie będzie czynny w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 8:00-14:30
Obowiązuje ograniczenie liczby osób przebywających na terenie Punktu (jedna osoba na jedno stanowisko pracy) .
Klienci przychodzący do Punktu muszą być wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce.
Klienci, którzy nie będą zasłaniali ust i nosa w sposób określony w aktualnych rozporządzeniach nie zostaną obsłużeni na terenie Urzędu.
- Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Ozorkowie będzie prowadził sprawy w zakresie rejestracji, wyrejestrowań, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i zgłaszania ofert pracy.
- Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
- Wnioski dotyczące wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej są przyjmowane tylko w formie elektronicznej poprzez stronę www.praca.gov.pl
- Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl
Jeżeli nie ma konieczności przyjazdu do Urzędu w dalszym ciągu rekomendujemy kontakt przede wszystkim telefoniczny i e-mailowy.
Przesyłanie pism:
- drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP „pismo ogólne do podmiotu publicznego" /PUPZgierz/skrytka oraz „pismo ogólne do urzędu" /PUPZgierz/SkrytkaESP
- pocztą tradycyjną na adres : Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz